Farmy & Redstone

1. Farmy by měly být řádně zamaskovány, aby nekazily krajinu kolem sebe. Toto se týká i mořských farem. Jedná se o redstone farmy i mobfarmy nebo farmy které uzná pověřený člen Admin teamu. Jelikož nekazí krajinu, podzemní farmy a farmy v Netheru nemusí být maskovány. Příklad 

Berte na vědomí, že farmy velice zatěžují server. Rozmyslete se, zda-li skutečně pro jednoho člověka je třeba stavět tu nejvýkonnější a největší farmu. Pokud budete mít otázky ohledně výkonnosti a zakrytí farem, hráči s Tierem 3 vám jistě rádi poradí.



2. Ender trapka smí na serveru být pouze 1 a v režii ji mají čistě hráči - Admin team se jejím zničením ani opravami nebude zabývat.
 End trapka se smí používat pouze v případě, že se na serveru nachází maximálně 8 hráčů.

3. Pokud bude farma narušovat chod serveru, případy budou řešeny individuálně, případně dojde k řešení a optimalizování farmy.

4. Redstone stavby, které úmyslně negativně ovlivňují chod serveru (tzn. např. redstonové hodiny), jsou zakázány. Případy redstonových hodin budou řešeny individuálně, Admin team však apeluje na vaši kreativitu. Většina farem a jiných zařízení se dá uzpůsobit tak, aby hodiny nevyžadovala.

5. Hopperové třídičky a hoppery celkově zatěžují server. Pokud máte pocit, že nutně potřebujete třídičku, konzultujte ji s Admin teamem.

6. Snažte se, aby villageři v trading hallech nebyli schopni komunikovat. Villageři jsou schopni spolu komunikovat pokud na sebe vidí (pokud jsou ve vzdálenosti do cca 3 blocků), jejich zorné pole lze vidět, když zapnete F3 + B.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky